Dve slovenské lode do finále na 1000 m

Výsledky semifinálových jázd na 1000 m na ME v rýchlostnej kanoistike v Szegede

SITA, zs, bg | 19.07.2002 00:00:00

Dve zo štyroch slovenských lodí si na majstrovstvách Európy v rýchlostnej kanoistike v maďarskom Szegede vybojovali v semifinále postup do sobotňajšieho finále na 1000-metrovej trati. K štvorkajaku v zložení Richard Riszdorfer, Michal Riszdorfer, Erik Vlček a Juraj Bača, ktorý si vybojoval postup do bojov o medaily priamo víťazstvom v štvrtkovej rozjazde, pribudlo dvojkanoe Ján Kubica - Peter Páleš a dvojkajak Juraj Kadnár - Róbert Erban. Obe tieto lode v semifinále zvíťazili. Marián Ostrčil v C1 skončil v semifinálovej jazde na 5. mieste a doplatil najmä na pomalší začiatok. Od postupu ho nakoniec delilo takmer 5 sekúnd. Azda len neskúsenosť zahatala cestu do finále kajakárovi Ľubomírovi Nemcovi. Začal pomalšie a po štvrtine trate bol až na 7. pozícii. Postupne sa však predieral vyššie a v cieli mu na postupové tretie miesto chýbalo 108 tisícin sekundy. Šampionát pokračuje popoludní semifinálovými jazdami na 500 m.

Diskusia

Buďte prvý, kto napíše komentár k článku
Dve slovenské lode do finále na 1000 m“.

Späť na zoznam aktualít
Slovenský pohár 2024
1. KOM
100,0%
1 250,50
2. PIE
62,4%
780,00
3. ŠKP
60,0%
750,00
4. NOV
58,3%
729,00
5. ŠAM
56,2%
703,00
Tip od vás...
Ak ste narazili na zaujímavý článok alebo informácie, dajte nám o nich vedieť, radi ich spracujeme a následne uverejníme.
Novácka päťstovka
Slovenská kanoistika
Mesto Nováky
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Trenčiansky samosprávny kraj
VOP Nováky, a. s.
NyNa
Športové centrum polície
SMH s.r.o.
Martin Baluch BAJO
Andrea Oršulová & Partners s. r. o.
Noving Nováky
TH STAV s.r.o.
BOZPO, s.r.o.
Askew s. r. o.
Carcoustics Slovakia Nováky s.r.o.
Innovatrics s.r.o.
Fingera.sk | Dochádzkový, prístupový a stravovací systém s 99,98% presnosťou
PRESPOR spol. s r.o.
Vaša s.r.o.
pewag slovakia s.r.o.
FINAL - CD spol. s r. o.
KINET - internet a televízia
Vepos Nováky
Miroslav Mičo - KAMEŇ
BEZAM SK, s. r. o.